Ångest

Nej det var ingen fredag som helst. Det var en jävligt tråkig fredag.
Dagen var bra - mina naglar blev jättefina och vi shoppade och fikade alla tjejer i stan. Fick med mig ett par skor jag ska ha på nyår samt en julklapp till mamma. Bild får ni senare, före/efter nyår :)
Träffade även Haeger Filip och hans söta lillebror joel. Blygis!
Kvällen började hos Mix, begav oss sen till Emils. Vilket var hårt ikväll, så det sket sig.
Blev en snabbistur till donken med Jessica Anton och Haggan. Hamnade hos Lisa en stund innan Backlund och Matte kom förbi och hämta mig och skjutsa hem mig. Tack för de!
Halsen har blivit allt värre. Känns som det är halsfluss på g igen...... Fan.

Idag ska jag iväg med mamma och köpa det absolut sista.
Kvällen blir lugn.


Idag har jag ångest. Och jag har bestämt mig nu.
Puss

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0