dagen

Precis hemkommen från skolan, tog en hurtig prommis hem, skönt!
Dock lidit mig igenom dagen med min jävla nackspärr. Helvete vad ont det gör
ska försöka lyckas träna fotboll ikväll iallafall
19.00 utanför björkeby shine on!!

Isabella min idrottslärare fick mig iallafall på bra humör men fanny på dåligt. Vi satt och pratade och skrattade medans fanny satt bredvid med gråten i halsen. Hon frågade mig om fanny alltid är sådär konstig, och vi kom fram till att hon är det och har ett jävla humör. Skiftar från minut till minut.
Inte lätt alla gånger skrutt.
Hade volleyboll på idrotten, som övning inför nästa vecka. Vi spelar ju självklart i det sämsta volleyboll laget, enligt oss. Men grabbarna kom och sa att dem utklassade de andra lagen när inte jag och fanny var med. Kanske vi som är värdelösa?
Tror fan det... men jag menar, Man kan ju inte vara bra på allt. Och jag hatar volleyboll!

Ska möta Linnéa i jakan nu, för att äta på tasty's. Sen blir det träning
tja

Kommentarer
Postat av: Fannyyyy

Hahahah whatever, jag ska förstöra de dära skit laget asså :D Ska va med och va keffaste och sen bara gnälla allt på typ.. Hmm, Roble? Bästa asså! Ah men helt seriöst, om jag får G då tar jag livet av mig då kan ju du och Isabella skratta åt mig också, för de är pinsamt borde egentligen ha MVG -.- Men men jag tycker om dig ändå Rebbis <3

2008-12-10 @ 15:27:23
Postat av: j

mmm, tastys!

2008-12-10 @ 17:15:09
URL: http://jonnnaa.blogg.se/
Postat av: rebecca

Fanny : hahaha roble är en jävla tönt.

du kommer få g och hoppa framför tåget. Jag gillar de!

2008-12-10 @ 18:01:02
URL: http://rks.blogg.se/
Postat av: jossan

haha rebecca, så jävla söt! när man skulle snacka med dig fick du vrida hela kroppen för att kunna prata. ja man undrar ju vilka det var som var dåliga, eftersom ert lag blev bättre när du och fanny drog till trampolinen.. haha :D

2008-12-10 @ 21:06:17
Postat av: rebbis

Jossan: Haha såg helt invalid ut :) hahaha sanningen svider. Fan!

2008-12-10 @ 22:36:17
URL: http://rks.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0