Fy jävla helvete vad långt det blev, läs eller inte.

Precis nyvaken, lite små ömm i hela kroppen och fortfarande rätt sliten.. Skönt att det är söndag och ingen ångest överhuvudtaget. För varje dag som går så är det ju närmare jullov. Sista veckan.
I fredags spenderade vi kvällen hemma hos johnny med lite folk, blev en skön kväll där vi ännu en gång valde att förtära arkohol. Tiden gick allt för snabbt och en försenad nattbuss så kom jag jess phill inte hem förns 5?

Ställde klockan lördag morgon och vi var nog rätt slitna allihopa
lyckades iallafall ta oss utanför dörren. Försenad buss. Missa tåget. hor sl......
Jessica åkte hem och jag o philip drog och hämtade hans bil i kallhäll. Åkte till ikea fort som fan och fixade en matchtröja samt tittade förbi matte en snabbis. Sen som jag var fick jag löpa in i hallen nästan direkt ut på planen
(SKINKCUPEN) med två nyförvärv trodde jag faktiskt detta skulle gå i vår väg
Men jag funderar på att stanna där.

Match 1 sa sitt, för att vara helt ärlig så bytte jag nog efter 20 sekuner och gick ut och la en kaka mellan plintarna efter varje byte. Så dålig förtjänade jag inte att må fan!
Fortsatte i den takten igenom matcherna och annika blev sjuk och fick feber.
Vi var det simpla laget, vi alla (utom duktiga emelie) krökade dagen innan, bakis och sviniga, resten av folket gick ut runt hörnet och tog en rökpaus. Ja, ni hör ju?
Äch tyckte det var kul och spela trots allt. Kan lova er att jag nästa gång inte kommer gå ut utanför dörren dagen innan.

Jag emelie michaela philip och robert drog till Emils och käkade. Fick behålla maten i magen , skönt.
Köpte gott och hyrde film och spenderade kvällen hos Johnny. Jag och philip somnade innan filmen ens börjat, trött som få. Sorry people!

Ska lägga mig och kolla tv
PUSS

Kommentarer
Postat av: jossi

haha sköna ni är, bakis hela bunten :)

låter som en trevlig helg iaf.

ses imorgon snuttis, puss!

2008-12-14 @ 19:43:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0