HOME

HOME SWEET HOME

Haft det mysigt borta hos mormor faktiskt. Även om man klättrade på väggarna efter första dagen. Stå vid vattnet för teckning för att ringa runt till alla mina kära lessnade man på. Men nuuuuuuuu e jag finally home.
Satt och käkade godis och snackade skit med gubbarna på tåget, rätt soft.
Myser med tjejerna hemma hos mig nu och njuter allmänt och planerar massa bravader.
Fick en massa fina julklappar, tack mina kära.

Förövrigt såg jag snyggaste killarna i mitt liv idag. Damn..

Kommer med bilder och mera senare. Har inte tid för denna shit just nu!
PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tack gumman ;)

God jul på dig med!

Hoppas allt e bra, Kramar!

2008-12-25 @ 23:28:35
URL: http://mattimon.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0