"Jag är såå nervös"

Hemkommen från skolan. Drog efter hemkunskapen, där vi som sagt hade prov idag. Blir nog mvg, sjukt skönt :)
Efter det blev det glass och lite städning. Jag avstod stabilt.
Mötte jessica en sväng efter skolan och bolla lite idéer och allt som e på g under julen. Fan vad glad man blir, inte långt kvar alls. Tog en prommis hem, och ska nog lägga mig framför tvn. Senare kommer Larssa med familj och hämtar upp mig, ska kolla hennes lillasysters Luciatåg, mysigt!

Har övat lucia hela dagen också. Imorgon har vi två "föreställningar" för skolan. Sen slutar vi nog tidigare.

Ja jävlar vad jag fick skratta idag, jag och nathalie gjorde hennes dag. Fan vad nöjd hon vart!
- "Jag är såå nervös"

Kommentarer
Postat av: jossan

haha ni gjorde inte hennes dag, ni gjorde hennes LIV! överlycklig.. göll

2008-12-11 @ 16:16:01
Postat av: Anonym

hahahahahah stackars anna :D hon vågade säkert inte säga ifrån ..

2008-12-11 @ 16:44:24
Postat av: fyfan

2008-12-12 @ 23:16:00
Postat av: fyfan

Fyfan vad elakt! Så jävla synd om henne vadå gjorde hennes dag? Att ens få henne att tro att ni vill vara med henne för att ni ska ha något att skratta åt och att mobba , fyfan! Lägsta nivå. Fyfan du skämmer ut dig själv att vara så elak! Fyfan..

2008-12-12 @ 23:18:08
Postat av: rebecca

Mobba henne gjorde vi inte alls överhuvudtaget. Om du visste hur nöjd hon vart. Hon stod där och log och går nu runt i skolan så fort man går förbi och hälsar och skiner upp när vi hälsar tillbaka.

Att vi ville ta bild med henne gjorde henne också glad, det var iallafall vad hon sa.

Så ja, vi gjorde hennes dag.

2008-12-14 @ 12:56:12
URL: http://rks.blogg.se/
Postat av: Anna in the pitcer

Fy fan vad du e bäst rebecca!

Jag saknar dig och alla andra tjejerna men mest dig och fanny men ha sen ett skönt jul lov!



Kram på dig!



Love you läs gärna min blogg men det är inte så mycket att läsa men det kommer när det kommer mer!!!

2009-11-06 @ 20:17:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0