Julen

Alla som känner mig vet att julen är bland det bästa jag vet, tycker det är så himla mysigt. Men iår, fan har fått avsmak helt. Denna jul kommer inte bli som det tidigare varit .. Nu när brorsan inte är med vill jag inte ens fira jul.
Fan saknar dig bror!!
Får se hur det blir, kanske e bra och komma bort litegrann.

Julen ska vara någonting kul och man ska fira julen som man själv vill. Som man själv tycker är bäst.
Då blir man inte besviken.

Kollade på mjölpaketet, det gick ut 20e. Långt kvar tänkte jag och tog ett glas mjölk.
Sätter mig sen här och inser lika snabbt att det är 20e idag. Det är lixom julafton om 4 dagar. 4 dagar???
Aldrig varit med om hur tiden kan gå så snabbt. Detta år är skrämmande.

Ska göra mitt yttersta för att få känna lite julstämning idag.
snö skulle ge mig hoppet tillbaka till livet. Så snälla ? :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0