Jullov

Jag och min mor går inte ihop. Det har kört ihop sig än en gång totalt. Det funkar inte längre.
Helvete.
Inte kul längre, jag orkar inte.

Tur att jag har mina tjejer som fick mig på bättre humör. Jag och Emelie bakade pepparkakor medans Mix glatt tittade på. Sen kom även Linnéa Lisa Jessica så kollade vi på - tomten är far till alla barnen. Klassiker!

Jag behöver bara vara här inne och se mig omkring i 1 minut för att vilja köra med dubbla kondomer resten av livet!!
Imorgon är det julavslutning, sen ska jag fixa mina nails och bege mig till staden.

Dom andra begav sig hemåt men jag stannade kvar. Jag och Emelie tog en prommis förbi mig, sen till amigo och åt en sallad. Alltid lika gott.
Hemma i min efterlängtade säng, håller mig på rummet.

VÄLKOMMEN LJUVA LEDIGHET!!!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0