Kärlek på hög nivå

Jag vet J, sorry för dålig uppdatering! Jag tror jag har gått och skaffat mig ett liv. Hur det nu kan vara möjligt. Eller Jag kan ju få låtsas iallafall.
Inte befunnit mig hemma sen i vad blir det, mån-tisdags? Hur som helst. Mamma ringde och berättade att hon blivit magsjuk så jag stod gärna över att åka hem. Skönt att jessica ställde upp och dela säng inatt igen.
Gymmade knappt i ngn timme innan Mix ringde och ville ha sällskap till stan, klart man ställer upp. Emelie tog sig också ur förorten för några timmar. Grymt.
Mix köpte julklapp till robert sen blev det även en mysig fika där även Robert och Mike kikade förbi. Nyårssnack blev det, men känns inte som att vi kommer någon vart. Kom igen nu?!?!
Förövrigt fann jag min kärlek igår. Och Emelie sin. Hjärtat slog sina extra slag.

Vollybollen lockade inte speciellt mycket så valde att promenera hem istället. Mamy är bättre idag.
Så ska snart till banken och fixa lite, sen blir det julbak hos Emelie. MYS!

Peace!




Kommentarer
Postat av: j

michaela :)

2008-12-18 @ 15:48:53
Postat av: michaela

mm hej jag ser ut som fem år och rebecca har gjort bilden skit stor, verkligen jätte roligt!

haha ;D

2008-12-19 @ 09:51:24



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0