Kunde lika gärna skrivit en bok - enjoy!

Kollar runt på en massa kläd och skor samtidigt som jag halvkollar på singing bee. Jag må vara totalt jävla värdelös på att sjunga, men en jävla massa texter kan man ju. Kanske vore något för mig?
Haha nej, inte riktigt propert tror jag. Ni vill inte höra.

Ska snart ta mig en dusch och platta håret osv så man iallafall ser någorlunda ok ut imorgon när vi har lucia.
Fixar mig aldrig inför skolan längre, finns ingen ork och verkar rätt onödigt. Minns i 7an när jag köpte nya kläder i pincip varje dag, gick upp tidigt för att fixa mig osv. Nu går jag upp helst 10 min innan bussen går och drar på mig något. Rätt slappt och skönt faktiskt
Kanske roligare att se sig i spegeln på helgen då när man frächat till sig. Om det någonsin är kul och se sig själv i spegeln? Haha, nej fan vad bittert det där lät.
Ja enté bitter!
Nästa vecka ska jag iallafall till frissan, samt göra naglar. DAGS!

Har inte fått tillräckligt med julstämning känner jag. Det är väl framför allt snön där ute som ger mest julkänsla.
Och det verkar inte bjudas på mer än lite pissgult snö längs vägen.
Skönt att radion ställer upp och spelar lite jullåtar iallafall!
Kanske hjälper det att åka in till stan imorgon med mami och köpa julklappar och kolla julskyltningen som hon tjatat om. Får väl se.

Det är lixom JUL! Känns som det var sommar för typ en månad sen



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0