Livet i förorten del 2

"Om inte linda solar med mig på solstudio kommer jag fan kutta henne!!!!!" Bitterfitta Larssa e på g!

Kvällen e oklar, men tror vi ska fixa ihop något nice. Karlsson e på g, jessica tar en liten powernap och Larssa sitter och grinar och jag fattar ingenting..
Fick med mig en hel del shyssta grejer med mig från rean faktiskt. Bilder kommer för er som inte har något bättre för er än att titta på.
Nej om man kanske skulla äta något, nej juste det finns ingen mat. Inte det heller. Livet!

Det var det de.
LÅNGSÖÖÖÖKT

HEJDÅ ALLA FANS, TACK FÖR ATT NI LÄSER MIN BLOGG!!!! (LISA) VAD VORE JAG UTAN ER....................................
"Rebecca du måste lyssna nu" Jag gillar när schemat börjar komma på tal.
tja


Kommentarer
Postat av: annika

jag är ditt STÖRSTA fan rebbeca. tkr du borde uppdatera oftare för jag får inte nog av din blogg <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2008-12-26 @ 18:40:17
URL: http://anniehaglund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0