Lucia

Lucia morgon.. Mys
Lyckades ta mig upp rätt snabbt imorse, kom precis ut ur duschen. Mamma stod och skrek utanför att jag skulle skynda mig, blev en långdusch. Finns det något skönare än att gå upp på morgonen och ställa sig i en varm dusch när man håller på att frysa ihjäl? Så varmt att det immar igen i hela badrummet och vattnet är skollhett. Jag är ytterst tveksam.

Dags att släppa handukarna och duntofflerna och klä på sig kanske
Hoppas ni får en mysig dag

Tänd ett ljus och låt det brinna, låt aldrig hoppet försvinna det är mörkt nu..


Kommentarer
Postat av: sophie

Svar: Okej, jo visst på vissa passar det, smaken är som baken :)

2008-12-12 @ 12:54:09
URL: http://sophiesimonsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0