Ni är inte välkommna.

Emelie sitter och ältar i telefonen, jag och larssa sitter här och kikar runt på gudomligt snygga människor. Jag säger då de.. En vacker dag. Gjort en lång lista inför nyår som ska fixas, ska fixa mitt imorgon samt förbi gymmet en sväng, allt för länge sen. Illa, riktigt illa.
Dock är det ju nyår på onsdag så nyårslöften börjar inte gälla förns då. Blir nog en hel del saker på min lista.
Vi alla har fått en liten uppgift att köpa
min blev tomteblossen, ja jävlar vilken nyår det kommer bli med mina tomtebloss!!
Middag kommer att beställas, kommer nog bli kanon.

Fan vad the voice är bra ikväll. Spelas årets alla godingar
I'm so lonley, i have nobody for my own....... (8)

Mätta som svin är vi också. Så mätta så vi skiter i efterrätten på nyår.
Man tappa ju suget. Pannacotta in my as. SPY

Börja bjuda folk. Det börjar bli riktigt fattigt. BJUD!

Dags att gå tillbaka till snacket.

You know you love me, xoxo R

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0