piss dag

Roande dag
Eller?
Jävligt tveksamt. Täby kan ta sig i skitan. Jävla piss.
Ännu ett utbrott trängde sig ut och det slutade i princip med blod svett och tårar i bilen på vägen hem
Svårt och hålla sams och sluta såra varandra. Tror det
Tur att min älskade vän jessica ställde upp och mötte mig i jakan så jag fick gråta ut lite. Vad skulle jag göra utan dig!
Känns lite bättre nu, måste bli en del förändringar.
Imorgonbitti åker jag iallafall till mormor tills på torsdag då jag tar tåget hem.

Ska packa lite och diskutera med mamma, önska mig lycka till.
Puss

Kommentarer
Postat av: j

HAHAHAHA, så jävla skön :)



jo den har varit bra. själv du stumpan? vad är dina planer för nyårrrr?

2008-12-21 @ 21:58:04
URL: http://jonnnaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0