Slitet..

Helt okej kväll igår. Blev dock för mycket utav det goda vilket satte sina spår framåt morgontimmarna. Trodde jag fått vinterkräksjukan,men klarade mig nog undan de. Vägra inse att man e bakis lixom...
Hade en del övernattande gäster. Välkända ansikten förutom ett random som låg i soffan när jag gick upp, dock löstes ju det mysteriet ganska snabbt.
Åkte till vällingby och mötte Sofia faktiskt när jag kände mig lite bättre, käkade jättegod middag och satt och snackade.
Mysmys

Nyligen hemkommna. Sofia ligger i soffan medans jag sitter här och snackar skit.
Kvällen är jävligt oklar. Fick ett sms av J som tydligen var jävligt taggad ikväll, man kan ju inte annat än smittas litegrann trots morgonen. Men vi får se hur det blir :) Njuta av ledigheten ska man ju göra..
Jag e galen jag vet..

Ha en bra kväll. Puss

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0