SÖNDAG

Det är idag man mår som man förtjänar. Herregud..
Var hemma hos jessica hela dagen igår och plöjde oth. Blev en middag med hennes familj innan vi drog till mig.
Rörde oss sen mot Fia. Tog ett tag innan arkoholen började sätta sina spår.
Blev en jävligt ostabil och onykter kväll. Gillar att vakna upp och undra vafan som hände igår?
Soft att jessica berättar hur arg hon blivit på mig igårkväll, alla sjuka grejer jag sagt och gjort. Efter det ville man inte annat än att skjuta skallen av sig.

blev nyss bakismat på amigo, sjukt onödigt
nu vill jag spy
men jag måste tydligen plugga.......... Ja jag är lite bitter
jessica ska på barnkalas och äta tårta, tror ni att hon e nöjd? Stolt om hon lyckas ta sig dit

Men som sagt, man mår som man förtjänar

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0