Ståtlig gäst. Applåder. Tack.

Gud har givit oss en otroligt fin sak. Alkoholen. Hjälper oss att finna frid. Även levande.
Jag har dykt upp på många ställen. Ett nytt plejs på merit listan. Här. Tack Rebecca. emeliejosefinekarlsson.blogg.se. Smygreklam. Olagligt? Nej, inte enligt min regelbok.

Och appropå min regelbok så har den inga gränser ikväll. Mina vänner. Ikväll har min regelbok inga gränser. Och det innebär bara en sak. Succé. Eller fiasko. Jag tror på succé.
Nu ska jag glida, eller lida om man vill, in i en djupare dimma. Magiska drycken sätter redan stämplar på rösten. Undra vad som kommer sen.

Ägaren till denna blogg är förövrigt sjukt snygg, otroligt sexig, luktar gudomligt och ja... vafan är är numret 070780.....
Trodde ni seriöst att jag skulle ge ut det? Sjuka ni är. Det som händer på annanasvägen ikväll, stannar på annanasvägen ikväll och för resten av livet. Om inte jag mot för modan vaknar upp bredvid just dig imorgonbitti....
Dröm vidare va.


Over and Out
Peace

emeliek  ~ jag kommer tillbaka. sanna mina ord.

Kommentarer
Postat av: sofie

"det som händer på annnanasvägen ikväll stanna på annnanasvägen ikväll" hahaha xp

2008-12-29 @ 14:47:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0