thank god its friday

Helt jävla slut, fötterna värker och jag skulle däcka på en sekund om jag la mig ner.
Varit en väldigt vandrande dag. Började dagen med Lucia vilket gick jättebra, lämnade även in mitt sista arbete för iår. Så jävla skönt! Mötte upp mamma i stan vid halv 1 tiden, vi har flängt över hela stan och strosat runt i alla affärer. Dock fel val av skor idag känner jag. Mina fossingar är så gott som döda.
Visade iallafall massa julklappar jag önskar mig, samt kollade på julklappar till mamma som jag ska in och köpa nästa vecka. Avslutade rundan i stan på tacobar, satt fint.
Fick bara med mig ett rött diadem hem från stan, så vi tog bilen till vällingby och tittade lite, blev ett par jeans, en halsduk (kan ha köpt överdrivet många iår) och en spetströja.
Pics kommer senare

Fredag kväll, krypa ner till en film och somna gott? Nej skulle inte tro det.
NO STRESS - YE RIGHT
Ska hoppa in i duschen sen bege mig mot jakan

Får väl se vad förorten bjuder på idag
Who am I, thats a secret i never tell
XoXo


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0