Trötter

Lång dag! Äntligen nerkryden i min säng med datorn.
Hann inte mer än bli lite anfådda innan två random idioter kom och påstod att de skulle spela pingis i hallen. De gav oss 10 minuter tills de skulle vara där inne. Dom var två personer som skulle ha ett ända pingisbord. Dom kunde väl stått överallt, någon annastans just där. Men nej, de hade varit där sen 1999 så det gick absolut inte att göra ett undantag. Den ända som nog fick ett leende inombords var nog Larssa som redan var röksugen. Jag säger då de!
Men pratade med dem och frågade om vi kunde få resten av delen de inte använde, vilket vi fick. Tur för dom!
Så det blev träning i någon timme, och man hann få blodsmak i munnen och svettas några liter. Kondisen är inte på topp må jag säga. Men det var riktigt kul och skönt att få lira boll igen, saknar det om jag ska vara ärlig.
Tack till Linnéa som valde att göra mig sällskap på en prommis hem från björkeby. Även om hon gav upp efter ett tag och hoppade in i hennes mammas bil. Jag fortsatte allt knata. Starkt!  Var skönt faktiskt, pumpade break up på högsta volym och höll ett bra tempo medans marken blev allt vitare. Nu kan jag somna med gott samvete ikväll.
Har precis spenderat en timme i köket framför allt plugg. Sitter med mitt sista plugg inför Hk provet imorgon.
I'll do my best!

Credd till mamma som sitter och krigar med min matte för tillfället. Vad skulle jag göra utan dig?
Godnatt mina vänner


Kommentarer
Postat av: j

duktig du är ;D din hurtbulle.



Haha, ja, det är grymt skönt. Men jag kan kanppt röra mig. Känner mig som ett mongo!

2008-12-11 @ 08:36:20
URL: http://jonnnaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0