Bingolotto

HEJ ALLA FANS

Dålig uppdatering nu för tiden. Tror jag skaffat mig ett liv. Bra på att låtsas iallafall.
Nej skämt och sido så har jag och emelie flängt omkring en hel del.
Helgen spenderades hemma hos mig. Både fre-lör. Söndagen kollade jag film och fuckade ur lite med Emelie och Larssa. Soft kväll faktiskt. Deckade väl vid 1 tiden i mitten av filmen.
Igår tog jag och emelie en prommis till Outlet/ikea och hälsade på lite folk. Gick förbi och hälsade på Linda Nikolina samt matte på jobbet och johanna knackade oss i ryggen. Avslutade trippen på pizzahut.
Sugen på något sött efter maten? Ploppbit 8 kr

Uppe med tuppen imorse.
Var hos frisören vid 10 tiden. Blev väl sisådär. Ska fixa håret igen i januari tror jag.
Åkte sen vidare mot staden, mötte Daniel sen vidare till vällingby och kirrade lite stuff. Sen hem till mig, mötte ricard som skjutsade ner oss till Ica. Köpte lite mat och dryck till morgondagen.
Sprang på Haggan Sebbe och Anton än en gång. Fixade snålskjuts hem lata som vi är. Tacksamt!

Nu har vi laddat upp framför bingolotto.  Tar igen uppesittarkvällen
Jag Mix & Emelie
Ikväll tar vi hem miljonen. Mycket skitsnack och nyårsplaner. Blir nog bra tillslut!

Hörs imorgon, kanske inte.
Låt Emelie tro att miljonen blir hennes.

hejpaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa ...

2008-12-30 @ 21:59:53



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0