är du efterbliven

Haha vilken jävla efterbliven värld man lever i sometimes, vakna till liv förfan
blev en rätt sjuk kväll igår, sjuka händelser, sjuka fyllesamtal när man kolla igenom samtalslistan imorse.
Blev en fet bakis pizza imorse med larssa, dumt men den satt fint tills man ville spy upp skiten
träffade senare frugan och åkte hem till henne där vi myste ett tag, tills jag får mina sjuka ryck som vanligt
träffade sebbe och grabbarna vid lilla rött och drog vidare en kort stund till sebbe, sen blev jag hämtat och drog vidare till viksjö och träffa tjejerna och sofia åkte till andreas.

Inte hänt mycket senaste timmen, blir väl tidig sömn gissar jag
aah shit, söndag imorgon


dö :)

Kommentarer
Postat av: re

<EMBED SRC="http://www2.webng.com/Cherylee/DrivingMyselfInsane.mp3" AUTOSTART=true WIDTH=146 HEIGHT=60 LOOP=false>

2008-11-15 @ 23:42:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0