cosy väder

Sliten och grymt trött, fick precis i mig lite mat i magen, mamma köpte med kina mat till mig
men jag tror jag spyr, satt inge vidare idag :)
Började som sagt kvällen hos mix igår, sen vidare till någon Micke om jag minns rätt, sen till Mix bror Robin.
Hade en väldigt trevlig kväll tills tankarna lätt tog över och fick tårarna att rinna, rätt ångest idag faktiskt.
Känslorna blir väldigt starka på fyllan. Men men, vi alla är hyffsat levande idag iallafall!

Jag jessica och backlund drog hit och sov iallafall. Och dagen har spenderats i sängen framför vänner.

Gillar att matte jobbar full och Backlund går hem i snöstormen just nu helt förstörd. Hyffsat bra jobbat!
Man mår som man förtjänar!

NY VECKA, NYA TAG!
PEACE

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0