Lovley day

Nu josefin ska du få ditt blogginlägg, måste förövrigt nämna att hon själv kirrat en egen blogg nu. Topnotch!
Hade en mysig dag i skolan, ja det är sant! Hade massage på idrotten, ljus och mys på musiken. Det gjorde dagen helt klart lättare. Efter skolan mötte jag Sofia inne i stan (i snöstorm) stämning!
Affärerna börjar fyllas med julprylar och snön faller, jag mår sjukt bra!

La undan lite kap som jag ska åka in och köpa imorgon, vad får ni se senare.
Gymmade på sats inne i stan idag, orkade inte ta mig till jakan, tanken var att jag bara skulle gymma, men jag gymmade en timme, sen provade jag på dansairobics en timme, det var sjukt roligt och något nytt kan jag lova!
Fan vad jag bränt kalorier idag, nu kan jag somna gott inatt

precis ätit sallad och kycklinggryta och ska nog slå mig ner framför tvn
sjukt niceeeeeeeeeeeeeeee

puss!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0