Nymöblerat

Fan mycket bollar i luften samtidigt
Sitter väl inbiten i en del konversationer och samtidigt har jag sängen full av papper och plugg, plugg plugg.. Det tar aldrig slut!
Men jag ska klara Hk provet imorgon, jag ska ha mvg!
Jag och mix sitter och taggar till rejält på msn, vi tackar gud för att det snart är helg. Välförtjänt efter en hel vecka i skolan. Det är bra för att vara mig..

Sagt och gjort, mublerade rummet gjorde jag. Här kommer lite bilder med min kassa mobilkamera

                                                                                                                                                                             

Kommentarer
Postat av: michaela

TAGGA REEEEEEEEEEEEEEBB :D!!!!!!!!!!!

2008-11-12 @ 22:37:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0