Onsdag

Tackar för att det var fler än jag som var uttråkade as hell igår. Jag drog och mötte Mix i jakan, köpte med oss lite gott och drog hem till Larssa. Blev en mysig tjejkväll med Ugly Betty, DH och skitsnack.
Efter att ha följt mix en liten bit tog vi en prommis, sen myste vi framför brasan och tvn.

Drog iväg vid 8 imorse, tröttare än ever.
Men var en rätt slapp dag i skolan, Fanny som har gått och blivit kär gjorde min dag. Den jäveln är så förälskad så att hon skiter i lektionerna för att spendera tiden vid telefon med mr x istället. Sluta ljug för dig själv stjärtis!

Precis hemkommen efter en prommis
dags för säsongsavslutningen av oth, hej så länge


Kommentarer
Postat av: Fanny

haha du din klockrena människa är bra på att göra skolan roligare än vad den är, de händer ofta att du gör min dag .. men seriöst så är jag inte kär, inte de minsta :) HAHAHAHAH BÄSTA VA PÅ MUSIKEN "everbilivna jävel" hahahahha

2008-11-26 @ 16:23:25
Postat av: kristina kittelsen

herre jäävlar va snö ni hade

2008-11-30 @ 02:38:25
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0