SHIT

Oherre
Jag orkar knappt förflytta mig från sängen till datorn, det tar emot asså
lite halv smått skakis fortfarande och undrar fortfarande vad som händer, haha. Morsan fick hämta mig vid 11 imorse, så åkte jag hem och har sovit till och från hela dagen.
Hade förövrigt skit trevligt igår, kul att träffa alla igen. Jag lisa jess traskade hemåt vid 6 tiden till lisa
Vakna upp med en nagel mindre, fan!

Men det spelar nog ingen roll hur trött man e, för man får ju inte framstå som en färsking
så man ska tydligen duscha och börja om på nytt ikväll, ni får veta mer imorgon om kvällens bravader.
Hoppas jag överlever, Man vet aldrig

Stort credd till Elinor för hennes fest igår, lyckat!!

XOXOXOXOXXOXOXOXXOXO

Little miss school girl

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0