Size zero

Jag har allt mina dagar jag också, kan ni tänka er?
Pluggat i flera timmar, gjort klart mitt arbete om anorexia (Väldigt intressant måste jag säga, bland de få skoluppgifter jag faktiskt gjort med nöje. Sjukt hur långt sjukdomen faktiskt kan gå, och hur smala de faktiskt blir. Jag må vilja bli smal, men på deras kroppar är det inte mer än ben. Men det är inte konstigt att vi påverkas som vi gör  i dagens samhälle. Size zero ska det ju vara.)

plugg införprovet samt Lagat middag till min kära mor tills hon kom hem har jag också hunnit med. Småsaker som uppskattas mer än man tror
Jag gillar att göra folk glada, men vem gör inte de? halåå

Funderar stakt på att mublera rummet, behövs en förändring här inne
får se hur det blir, återkommer.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0