Snarkarn

När ska min mor förstå att man sover i sin säng och inte i soffan? Hon spenderar alla sina nätter på soffan i princip. Vi behöver inte detta radhus längre, ett rum till mig, större behöver det inte vara. Hon bor ju ändå på soffan
hör ju snark i bakrunden, sitter i vardagsrummet. Oskönt som fan! Men gillar dig ändå :)
Vore nice och flytta till en schysst lägenhet någonstans istället
Nej springer nog ner och stänger in mig i mitt rum nu..

Imorgon är det lill-lördag och inte långt kvar till helg
förövrigt vilket jävla bög avsnitt av oth, där förstördes den tisdagen. Tack så jävla mkt!!

Precis  när man ska logga är det alltid ngn jävla random som skriver, i just detta nu var det sebbe haeger, random!

Kommentarer
Postat av: världens bästa haeger

VADÅ RANDOM -.- vet att du blir överlycklig när jag skriver, så lek inte ball nu å försöka få dina läsare att tro att jag är värsta nördeN för det är jag inte :D och det vet du själv ribban

2008-11-18 @ 23:08:50
Postat av: rebbis

Du är så jävla efterbliven :) jag försöker inte få dom att tro, dom vet! O kallar du mig ribban en gång till kommer jag personligen .... ja vet inte vad!

2008-11-18 @ 23:11:34
URL: http://rks.blogg.se/
Postat av: haeger

så ska du vadå? -.- slå mig med din ribba? HAHAHA

2008-11-18 @ 23:14:15
Postat av: rebecca

Vänta, är det nu man ska skratta? För jag tror inte att det var någon som gjorde de :) men bra försök! sov svin!

2008-11-18 @ 23:16:56
URL: http://rks.blogg.se/
Postat av: din bästis

jag sover när jag vill junior

2008-11-19 @ 16:05:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0