spontanitet

Tänk vad glad man kan bli bara av att få träffa sina vänner
mycket snack om jul och framtiden, vilka planerare vi är - jag är nog den största
var hos sjukgymnasten också, hoppas få ordning på skiten, ska dit 2 gånger i veckan
blir kanske nålar nästa vecka, får se
haha jag gillar spontanitet (ellerhur det stavas) krävdes inte mer än en bild på pannkaka för att lika snabbt få med mig jessica att laga det, kom nyss hem från linnéa men ska dit nu igen och laga just pannkaka med mina töser

nu ska jag springa upp och hämta mjölken och cykla
cya


..Man läser sig någonting nytt varje dag, denna vecka har jag fått lära mig något jag aldrig någonsin kommer göra om, thats for sure.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0