dagen

Drog till sjukgymnasten vid 2 tiden, självklart kliver linnéa och jessica på bussen, så man fick ju dras med dom hela dagen. Stackars mig! Dom följde självklart med in till sjukgymnasten och drog vidare med mig på äventyr efter. blää
Nej, så var de kanske inte riktigt. Dom är ju så gulliga så dom gjorde mig sällskap och väntade hos sjukgymnasten, sen drog vi till mig en sväng innan vi tog en salladsmiddag på amigo, förutom nea som ska trotsa och äta kebab.
Blev en prommis för mig och linnéa sen, diskuterade kommande sommar jul osv. Man blir ju allt taggad på framtiden!

Nu har jag städat och duschat osv. Lagt mig i sängen och kopplar av i min ensamhet, älskvärt
blir dh och tidig sömn idag

puss

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0