"I will never let you fall, I stand up with you forever"

Givande dag. Har hunnit med en hel del. Åkte förbi solarieöarna efter jag varit hos jessica, skönt och bättra på färgen lite. Hann hem en snabbis innan jag åkte till jakobsberg skolan och mötte jessica och linnéa. Vi gick in en snabbis och hämtade massa lappar om gymnasieval. Sen försökte vi få deras idrottslärare att jag skulle få delta i deras skriskoåkning, men icke. Haha, undrar faktiskt helt ärligt om dom är levande fortfarande. Tog iallafall en prommis hem från jakobsberg.

Fick ett ryck när jag kom hem, kände att jag kanske borde hjälpa mamma lite, efter allt hon har gjort för mig senaste tiden. Så jag städade mitt eller rättare sagt mina rum ( tagit över brorsans också) och dammsög hela huset. Uppskattades må jag säga. Sen hämtade hon upp mig så åkte vi förbi pappas grav och handlade mat.

Dags för middag :) kyss



Kommentarer
Postat av: nathalie

the red jumpsuit apparatus - your guardian angel ;)

2008-10-22 @ 20:59:40
URL: http://besatt.webblogg.se/
Postat av: rebecca

;)

2008-10-22 @ 21:29:34
URL: http://rks.blogg.se/
Postat av: linnee

jag lever.. va som en konståkare på isen :)

2008-10-23 @ 11:00:09
Postat av: rebecca

skönt och höra linne ;d är jag dock skeptisk till ... eller har du en dold kunskap ? :)

2008-10-23 @ 16:53:46
URL: http://rks.blogg.se/
Postat av: lin

nej jag lovar dold kunskap faktiskt ;) fråga jessica, om hon inte håller med e hon bara avundsjuk för hon kunde inte ens stå upp med skridskorna på haha herregud... du skulle inte gått, du missade verkligen nått :)

2008-10-23 @ 23:12:13



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0