ingen press, ingen stress

Jag är så jävla glad!!!! Drog iväg på träning, det var skitkallt och lugn träning idag. Men jag tog tag i det och sprang ett par varv runt planen och satte igång med situps och skit. (Nej, har aldrig påstått att jag är riktigt normal) Kände att jag inte rört någonting på mig idag annars, så med en lugnande själ sitter jag just nu och sanckar skit med skönt glatt folk på msn och lyssnar på musik.
Surrade precis med brorsan på msn :D han hade precis slutat skolan, klockan var 1 och han skulle dra till hollywood och shoppa vilken minut som helst. Vilket svin! Fan vad jag saknar honom. Men att få en stund med honom på msn gör så sjukt mycket. Gladare än någonsin!
Nu ska jag återgå till planeringen med tjejerna. Schyssta konversationer över msn. Jessica raggar på en Brasse. Att hon aldrig ger sig. Man slutar aldrig förvånas

Peace out

/ Inbiten förorts stockholmare

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0