jag är ett psykfall

Kvällen hos Sofia var jättemysig igår. Låg och kollade Idol och dippade lite grönsaker för er som vill anteckna det. Imorse hämtade mamma upp mig vid 12 så åkte vi direkt till Karolinska. Kan varit den jobbigaste dagen ever. Även om jag kanske är den som överdriver litegrann. Men tårarna sprutade och jag fick en hel del psykfall. Men jag är ju inte normal.. Läkaren kom inte förns halv 7 tiden, så hade väntat flera timmar. Dom tyckte iallafall att det var för tidigt att säga vad det var, ska kolla om mina besvär håller i sig, isf ska jag tillbaka och ta ryggmärgsprov. Troligtvis är det borelia som spökar i kroppen som kan blivit hjärnhinneinflemation (?)
Hoppas skiten försvinner :) Hämtade upp jessica på vägen hem. Nu ska vi duscha och fixa.

Sverige - Portugal ikväll, Zlatan vs C.Ronaldo
Peace out


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0