Måndag avklarad

Måndagen avklarad. Dagarna går faktiskt ruggigt snabbt. Började förmiddagen med 3 timmars dans, bugg och vals o jag vet inte vad. Helt ärligt så var det det tråkigaste och jobbigaste jag varit med om. Drog sen till veddesta med Fanny och tittade när grabbarna spelade skoldm semi mot aspudden. Så fick träffa jessie en sväng. Sjukt länge sen :)
Hade ett möte ang gymnasie val, sen drog jag till stan och mötte upp jessica. En hel del saker inskaffades och en mysig fika blev det också. Sjukt mysig dag

Nu ska jag cykla och köpa mig en kycklingsallad, återkommer Peace

haha kidsen, o ja pluttis

Kommentarer
Postat av: ludde

jävligt vacker bild asså;D

2008-10-20 @ 21:30:27
Postat av: rebecca

Haha du hittade hit ludde, bra jobbat!

2008-10-21 @ 08:04:01
URL: http://rks.blogg.se/
Postat av: ludde

självklart;D

2008-10-21 @ 16:34:32
Postat av: therese

kidsen? vad kallar du dig själv då? vuxen? :p ...

2008-10-22 @ 19:10:45
Postat av: rebecca

Kidsen står över oss alla, dvs att vi alla ser ut som små kids, o sen skrev jag pluttis för att jag ser extremt kort ut jämnfört med de andra.

2008-10-22 @ 19:46:40
URL: http://rks.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0