Ruggigt väder

Hade en jättemysig kväll hos Keke igår. Låg och lyssnade musik och snackade, somnade vid 1 tiden kanske.
Imorse tog vi en promenix sen bussen till hennes skola (Jakan). Var bara meningen att jag skulle vara där en stund och sen vidare för att gå på idrotten och Musiken. Men orken fanns inte och det spöregnade ute. (Sjukt kallt och ruggigt väder. Dock älskar jag det, om man befinner sig inomhus ofc) Men jag blev kvar där och flängde omkring lite iaf. Träffade bland annat puddingen mr. A. Han såg sådär lagom chockad ut av och se mig i skolan. Jag menar vad var oddsen att jag skulle dyka upp där.
Träffade många andra som jag inte hade någon aning om gick där.

Aja, Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla one tree hill och sova. Sen är det dags att ta tag i allt plugg.
Peace and Love

 


Kommentarer
Postat av: Snygg_sex_bomb_90

shit puddingen mr. A måste verkligen vara en soooetnowzzzzzzz!!!!

2008-10-01 @ 20:22:31
Postat av: okännd

sikken götT!

2008-10-01 @ 23:09:53



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0