Söndagssysslor

Söndag igen då. Gud vad snabbt helgerna går, nästan skrämmande. Igårkväll kom jessica och lisa hit, vi kollade tv och sanckade skit. Tills vi drog vidare till jakan och mötte Anton Sebbe och Persson. På natten någon gång tog jag och jessica en promenad hem till mig. Somnade ruggigt snabbt.

Imorse tog vi en lång frukost och låg och kollade film i mitt rum. Riktigt söndagsmys.
Resten av dagen så har jag försökt att koncentrera mig på no böckerna, it sucks. Dagen har bestått av riktiga söndagssysslor. Ska snart kika på Ensam mamma söker, och fortsätta med pluggandet.

Hoppas ni haft en bra weekend. Back 2 reality - prov imorgon..
Hur snyggt är det inte när man ser nyckelbenen såhär tydligt? Jag gillar de.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0