torsdag

Jag är sämst. Jessica är sämst. Tillsammans i vardagens sammanhang är vi sämst.
Kvällarna blir allt för mysiga och allt för långa, så tröttheten är x 10 på morgonen då vi vaknar upp. Vilket resulterar till att vi stannar hemma. Vilket vi gjorde, idag igen.
Vi både ringde och sjukanmälde oss imorse, och låg kvar i sängen och kollade vänner istället. Much better. Dock har jag lovat mig själv och min mamma att sköta skolan fram till jul, från och med NU! Annars får jag inte pengarna hon tänker ge mig för att jag går till skolan. Skärpning!

Åkte till jakan en sväng och kollade runt på lite stuff till höstlovet. Jag la undan en tröja och en halsduk som jag tänkte köpa förhoppningsvis imorgon. Jessica och Lisa hittade också lite fynd. Samt bokade tid för att göra naglar nästa vecka. Åkte sen själv till stan och mötte upp Linda som jag köpte en jacka utav. Sjukt trevlig tjej faktiskt.
Drog sedan vidare till gymmet och slet. Hårt men grymt skönt pass! Kroppen är på väg mot rätt riktning.


Inte så propert att använda denna jacka nu. Men den kommer bli grym till våren/sommaren.



Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mkt köpte du den för?

2008-10-16 @ 19:16:07
Postat av: isabelle

hahaha bortskämda snorunge rebecka! :D pengar för att gå till skolan! hah

2008-10-16 @ 19:59:48
URL: http://isabulle.blogg.se/
Postat av: rebecca

Haha stackars mamma vet hur hon ska hanskas med mig, hon vet att jag gärna stannar hemma 2-3 dagar i veckan annars ;) pengar kan vara en lösning. haha

2008-10-16 @ 20:12:12
URL: http://rks.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Snygg jacka :)

2008-10-16 @ 20:15:21
URL: http://Celebrate.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0