Torsdag

Fick tillbaka engelska provet idag, fick endast G. Hade väl dock inte förväntat mig så mycket mer, men lite små deppigt. Men fick även tillbaka ett stort hemkunskapsarbete, vilket jag fick mvg på. Så nu är jag nöjd! Mycket credd till filip som hjälpte mig med arbetet. Du är bäst!
Varit en underlig dag, spydde imorse innan jag drog till skolan. Och spydde två gånger efter hemkunskapen. Vad är det frågan om? Nasty.. Funderar på om jag ska dra på fotbollsträningen eller inte.
Vi har semifinal och eventuellt final kvar. Dock har jag tränat alldeles för sällan och varit mycket sjuk så det blir nog inget spel för min del iallafall. Får se hur jag gör.


Kommentarer
Postat av: aaadam

sjukt snygg!

2008-10-10 @ 20:01:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0