Trött

Alldeles för lite mat combenerat med hård träning kanske inte är så bra som jag föreställt mig. Att minska på maten så mycket är kanske ingen lösning, ändå tycker jag att jag äter tillräckligt. Men om jag tänker efter så är den lilla lunchen vi åt idag ingenting. Vi stekte ägg och gjorde lite sallad till. Så blev alldeles svimfärdig på gymmet, men hann med att bränna en hel del kalorier iallafall. Nu har jag precis duschat och ätit 2 knäckemackor. Ska nog krypa ner och kolla om det finns något bra på tv.

Imorgon ska jag ta nästa spruta för Borelian och göra lite andra ärenden (som det så vackert heter) efter skolan.
Godnatt mina vänner

Någon har ju helt klart lyckats med kroppen


Kommentarer
Postat av: sofie

är man känd så är man där dom kan ligga med alla sina pengar o må så sjukt dåligt o bara har en personlig tränings assistent som hjälper dom att få den perfekta kroppen (som inte alls kostar nått)-.- ...faan orettvist!

2008-12-29 @ 15:42:31



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0