Kallt kallt kallt..

Hade jättemysigt hos jessica igår. Lyssnade musik och sanckade sjukt mycket. Som alltid.
Från att vara världens oseriösaste till att vara väldigt djupa. Jag gillar de. samtalen uppskattas, tack kekke!

Skoldagen var väldigt skön faktiskt. Minst g på matteprovet kommer jag få också. Pjuu
Var förbi jessica en sväng efter skolan innan jag åkte hem.
Tog en prommis och nu sitter jag här. Väntar på att mamma ska komma hem med Kinamat, snäll som hon e!
Fick precis ett samtal från brorsan. Han är så jävla sjuk, fick höra en story om gårdagens fylla.

Kallt kallt kallt. Inne & ute. Cyklade till skolan imorse. Var ju knappt vid liv när jag väl kom fram. Men jag gillar det, hög mysfaktor. Myser omkring i duntoffler och mjukiskläder för tillfället :)


Man vet aldrig hur kvällen slutar hos jessica. Det ryktas om att man kan vakna med minnesluckor..

Freak..


Kommentarer
Postat av: hmm

och vem hjälpte dig me matten? ;O ja vill bara höra namnet ;) haha

2008-10-10 @ 19:38:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0