träning

La mig i sängen och hade någon slags frossa. Frös som ett as och låg med dubbla täcken. Somnade inom 2 minuter tills min mamma kommer in en timme senare. Jag ligger under täcket, kollar ut genom fönstret och ser att det duggar och är allmänt grått och kallt ute. Min mamma kommer då med att jag ska åka på min fotbollsträning trots att jag inte mår bra. Med lite heta diskutioner så satt jag där i bilen 5 minuter senare på väg till min träning .. Men varför ska mammor alltid ha rätt? För det var faktiskt väldigt skönt att träna, och framförallt nu efteråt. Fick mig att bli piggare.
Så credd till dig mamma. Varsågod!

Ätit lite sallad och frukt till middag och lyssnar nu på massa ny skön musik.
SHINE ON

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0