Waitin on a sunny day

Onsdagen är över! Livet kan ju inte bli mycket bättre :) tog en spruta på vårdcentralen imorse, för tbe. Så man slipper den där skiten. Drog sedan hem och sov några timmar tills jag drog till skolan på utvecklingsamtal och idrott.
Känns som jag cyklat flera mil idag, cyklat runt som fan. Efter skolan mötte jag finen i spånga och lämna tillbaka en halsduk jag lånat, tack för de :) Cykla sedan vidare till komethallen och solade, sen hem och mötte jessica.

Vi kom precis hem från amigo, mötte emelie och gjorde henne sällskap och sanckade massa skit. Stora planer på g! Är så jävla taggad, livet är en dans på rosor för tillfället!!

Sjukt tråkigt inlägg, meeen börja grina..
Puss på er alla!

Bruce springsteen - Waitin on a sunny day!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0