Derby DIF - AIK

Herre. Nu har min älsklings broder åkt. Planet mot USA. Jag är så jävla avis
Tror han kommer att få halvåret i sitt liv. Sa i bilen innan att jag inte trodde att jag skulle grina, för jag inte förstå att han är borta i ett halvår. Men sen när han kramade om mig och sa att han kommer sakna mig, var man ju sådär lagom svag :)
Mamma bröt ihop i bilen "Nu börjar jag grina bara för att du gör det" Vi är den så kallade Efterblivna familjen. Nej tror han kommer få det hur bra som helst där borta. Puss på dig bror, take care!

Nu ska jag plugga lite sen hoppa in i duschen.
Ska senare möta upp Emma för att äta någonstans för att sen dra till Råsunda på derbyt självklart. DIF - AIK
hejpa

Kommentarer
Postat av: linneeepinne

nej rebecca .. AAAAAAAAAAAAIK :D

2008-09-24 @ 17:24:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0