En råtta svart och gul

3 minuters tilläggs tid och man hade 1-0 med sig, jag trivdes.
Men horgnaget kvitterade i 91a minuten. Overkligt ........ Men inte förvånad för 5 öre. Så jävla mycket djurgår'n över det så det finns inte. Men efter andra halvlek var dom inte värda mycket mer. En jävligt schysst första halvlek, men gav mer eller mindre upp i andra.. Så, grattis era svartgula råttjävlar 1-1 :)

Innan matchen träffade jag iallafall Emma. Drog och käkade kinamat. Träffade sen Filip och comp och drog in på Råsunda.
Träffade även Norrköping-Emil på matchen. Otippat och överaskande. Long time ago. Sportscamp 2006 (?)

Nej sängen väntar. Imorgon ska jag till skolan tro det eller ej
Gnagarsvin är ni allihopa

natti

Kommentarer
Postat av: emma

gud ja, de var sjukt ovärkligt hade sett fram mot segern och trodde fan inte vi skulle tappa den 2 minuter från slutsingnalen menmen.. de nya tag :)



vi pissar på aik :) vi älskar djurgår'n

2008-09-26 @ 13:46:01
Postat av: rebecca

hahaha psykfall till Kille som snackade i microfonen. "HÅLL KÄFTEN OCH SJUNG, NI KOLLAR JU BARA PÅ MATCHEN!!!!" " ERA FITTER, VAD ARG JAG BLIR!!!"





Normalt psykfall

2008-09-26 @ 14:11:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0