Fredag

Linnéa drog vid halv 8 imorse. Jag sov vidare till 11.
Haha jag börjar tro att jag är efterbliven på riktigt. Men det är jag nog inte ensam om. Hade orientering, jag och Josefin gav oss ut tillsammans. Efter 40 min hade vi inte lyckats hitta första kontrollen. Hur svårt som helst
Dock var inte snillerna i klassen mycket bättre
Så den där skiten avslutades ganska snabbt.
Ska snart ta mig en dusch och kolla lite PB. Oth har man tyvärr redan sätt, alltid lika bra. Ruggigt bra säsong tycker jag. Kanske för att den är så känslosam? Pinsamt hur man sitter och grinar till i princip alla avsnitt.

Ikväll blir det iallafall middag hos Emelie, blir nog en riktigt mysig och skön kväll.
Trevlig helg gott folk. Take care!

Sommartider i Grekland, good times. En utomlands resa skulle inte sitta fel


Kommentarer
Postat av: j

jadu det gick inge vidare alls..

menmen, trevligt att få lite frisk luft :)

dessutom så fick robert också ig ju, så det gör inget.

2008-09-26 @ 15:59:07
Postat av: Puss

Puss

2008-09-27 @ 12:19:54



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0