Jessssss

hallå alla ni som läser rebeccas blogg ( dvs typ 12 pers ) Jessica Slida Landin på tangentbordet. Har fått denna otroliga äran att skriva i Bex blogg. WOHoo.. Idag har varit en spännande dag. Not ! jo men vi vaknar vi halv ett käkar frukost och rebecca ska åka och kolla på hennes match och dom ska droppa av mig på vägen dit. När vi väl sitter i bilen har matchen blivit flyttar till söndag. Jaha, men så snäll som hennes mamma är så skjutsar hon hem mig :). I bilen bjöds de på jordnötter. Dom var otroligt salta men de är inget jag inte klarar av :D  Hemma så gör jag ingenting väntar på att åka tillbaka till rebecca. Meningslöst att åka hem från första början. Pratade lite skit med mamma hemma och sen drog jag tillbaka till rebecca. Chillade ett tag tills vi drog till emma och kollade på film. Snygg, sexig och singel blev de. Vet ni att rebecca aldrig har sett den, haha wtf vem fan har inte sett den. Iaf så var vi där ett tag och hade de uber trevligt och snackade massa skit och käka oss feta på godis. Rebecca snackade om att hon skulle gå ner 8 kilo. Hallå du är fucking smal människa, men om du vill bli ett vandrande skelett är de upp till dig :) haha leva på sallad, vi är väll för fan inga rådjur.
På vägen hem från emma pratade vi lite om nyår, fyfan va kul de kommer bli. Haha lite tidigt ute men vi började planera raketer outfit och middag! måste ju vara redo föfan. Aa och nu är vi iaf hemma hos rebecca och hon sitter på en madrass och tar kort på sina tofflor som är tejpade med silver tejp. Hon gjorde ett tappert försök att tvinga i mig pepsi men jag var stark och stod emot hennes söta ögon. Jag vill inte ha pepsi dude, inse!
Men snart hade vi tänkt att gå och gnugga skinka i rebeccas säng, fan nice de ska bli.

Men vi kanske hörs igen någon gång

peace out.
Kekke


   

Kommentarer
Postat av: linnnnéa

haaaaha du e så söt jessica på morgonkvisten

2008-09-28 @ 17:29:59
Postat av: rebecca

Var faktiskt på kvällen , men hon är rätt söt då också ;))

2008-09-28 @ 18:22:13
Postat av: linne

kvällen*

2008-09-29 @ 15:19:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0