Party like a rockstar

Blev en lång och stressig trip till stan igår. Lyckades iallafall hitta det vi ville ha. Lisa hittade en schysst outfit för kvällen och jag köpte mig en kofta och ett linne. Samt nytt smink. Fan vad tråkigt det är att köpa nytt smink, så dyrt och tråkigt att handla. Men men
Hälsade även som sagt på Mattimon på hennes jobb. Kul att få träffa henne igen. Sjukt länge sen

Efter att ha flängt runt i stan tills benen värke och armarna inte orkade bära mera drog vi oss hemåt. Mötte upp Calle i jakan en sväng. Sen vidare till solariöarna
Där är det aldrig dåligt väder

Kvällen spenderades hemma hos mig. Blev tacos till middag tillsammans med tjejerna.
Under kvällen kom mer folk
Att städa imorse var ingen hitt, hittade så sjuka grejer på så sjuka platser.. Haha
Myggan lyckades tappa bort sina dojjer här igår. Så han traskade runt i morsans badtoffler .. Haha
Någon jävel som måste tagit fel och lämnat sina egna här. För det står att par random skor i hallen jag aldrig sätt förut .. Men vem vet, det får förbli ett mysterium
Tyvärr var vi tvugna att dra härifrån vid 2 halv 3 då brorsan tydligen haft en sjuk kväll med slagsmål eller vad han surrde om. Så lagom arg och irreterad ringer han och ber mig dra
Något annat vågade man ju inte så inom 15 var vi ute.

Somnade skönt i min säng imorse. Funtar på och ta en powernap nu, sjukt trött!
Lördag ..... vad ska man göra då? Bara krypa ner till en film ikväll kanske
Återstår att se

Me love ya

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0