Söndag

Det blev en lugn dag igår. Jessica kom förbi på eftermiddagen så drog vi och köpte wook på ica.
Drog sen hem till mig igen, satt ute och käkade middag. Sen kom Lisa förbi också
Vi softade här i några timmar, sen drog vi till Johanna som hade folk hemma hos sig. Stannade där ett tag och umgicks lite, sen drog vi hem till mig igen. Rätt soft med tanke på att vi bor typ grannar, så det var nära och bra.
Anton Sebbe och Haggan kom förbi en sväng. Osociala Lisa hälsade sen gick hon och la sig i min säng direkt. Fredagkvällen tog nog ganska hårt
Vid 2 drog vi förbi statoil
Sen släppte dom av mig och Jessica vid tegvägen där Brorsan och några av hans polare hängde, rätt sjukt att vi hamnade där. Men trevligt att få umgås lite med honom nu innan han drar iväg till Los Angeles, som är på onsdag (!)

Nu ska jag fortsätta städa klart, sen kommer Frugan förbi så ska vi hyra film och mysa.
Länge sen vi träffades
Hoppas ni haft en galen helg, Puss

Bjuder på lite bilder från tidig fredagkväll (tjejmiddag)




   


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0