Tisdag :)

Svenska provet gick helt okej idag. Lyckades väl skriva på det mesta. Kan ju alltid hoppas på vg iallafall.
Slutade skolan vid 1. Cyklade hemåt och packade om sen drog jag och mötte Emelie i jakan. tränade i ca 1 ½ timme, körde riktigt hårt idag. Känner att träningsvärken börjar komma. Är ett nöje att hänga på gymmet med alla snyggingar omkring sig.
Efter träningen drog vi till Ica och köpte hårfärg sen vidare till amigo och köpte sallad och mötte Tim.
Drog hem till mig och käkade allihopa. och  Emelie hjälpte mig att slinga mitt hår. Sen kom även jessica förbi, satt och kollade idol och fotboll en stund.
Emelie och Tim drog hem och jag och Jessica åkte hem till henne där vi är nu.

Ska snart ner och dricka lite te och kolla någon film. Myspys
Imorgon blir det skola och träning igen.
Godnatt alla söta människor där ute


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0