fakesmile

Blev en väldigt kort skoldag idag. Satt på förmiddagen och pluggade på gården några timmar.. Eller nej, fan vad jag kryddade till det där. Satt och läste samma mening i 2 timmar ungefär och åt frukost. Sanningen svider sometimes!
Ställde sedan upp på ett fakesmile framför kameran. Men det sägs att det är vad man är bra på. Eller hur var det Mattimon?
Men man lyckades inte fastna på bild idag heller.. Bittert :)
Lärarna skickade sen hem mig för att de tyckte att jag såg så hängig ut. Inte mig emot så jag cyklade utan problem hem och njöt av att slippa resten av skoldagen.

Mötte upp Brorsan vid ica kl 4 och handlade. Tror mamma blir sådär hyffsat glad när jag handlat mat för 800 spänn. Att lämna kortet till mig när hon åker bort är väl inte det smidigaste kanske.
Köpte käk inför morgondagen då vi ska ha tjejmiddag här.
Denna tur på ica var förövrigt helt sinnessjuk rolig. Med brorsan får man sig en hel del goda skratt

Drog sen till Jennifer en stund
Nu sitter vi hemma hos mig och myser. Tryckt i oss en hel del gott och taggat till rejält för helgens bravader
I helgen ska det bjudas!

Mycket skitsnack
Peace out

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0