va glad, le.. lev som det vore din sista dag!

Blev rätt känslomässigt igår. Det blir så ibland.  Tack alla er underbara som är så omtänksamma och bryr sig :)
Men nu är jag tillbaka igen!
Dålig som jag är var jag hemma från skolan idag. Man kan ju undra vad jag sysslar med
Men tillbringar sista dagen med brorsan hemma idag. Suttit och råpluggat hela morgondagen. Belönade mig själv med en lång promenad. Gick runt hässelby/åkermyntan och förbi backlura och hem igen. Tog väl sisdär en timme och tjugo minuter.
Hur skönt som helst

Ikväll blir det avskedsmiddag för brorsan
Nu ska jag duscha och återgå till pluggandet. Sjukt vad glad man blir av det fina vädret ute :)
See ya



Kommentarer
Postat av: Larssa

rebbbbbbbban e coolast i världen!

2008-09-23 @ 14:17:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0